фотография     Підготовка навчального посібника «Педагогіка багатоманітності» У рамках виконання проектних завдань членами консорціуму із 16 по 20 березня 2015 р. у Бременському університеті відбувся семінар-майстерня на тему «Педагогіка багатоманітності». У роботі семінару взяли участь представники університетів-партнерів:проф. Ясмін Каракашулю (Бременський університет), проф. Марк Тілен (Бременський університет), проф. Марина Ємельянова (Мозирський державний педагогічний університет імені І.П. Шамякіна, Республіка Бєларусь), проф. Вероніка Гребеннікова (Кубанський державний університет (м. Краснодар, Росія),проф. Галина Нестеренко (Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, Україна).

 

Головною метою зустрічі було уточнення концепції навчального посібника «Педагогіка багатоманітності» і розробка його структури. Обговорення було плідним і креативним, атмосфера – дружньою та привітною.
     Від Бременського університету семінар проводили проректор Я.Каракашулю і професор М.Тілен. Господарі ознайомили учасників семінару зі своїм досвідом навчально-методичної та наукової роботи у галузі інклюзивної освіти, зокрема із проблематики MigrationPädagogik. Також була проведена ознайомча робота із бібліотекою університету, в першу чергу із наявними джерелами із педагогіки гетерогенності, багатоманітності та інклюзії в освіті.


У результаті конструктивної дискусії було сформовано структуру навчального посібника у відповідності до концепції проекту. У посібнику передбачається розкриття теоретичних і практичних аспектів теми в розрізі 7-ми розділів. В якості фундаментальних засад у посібнику буде висвітлено:
- методологічні основи педагогіки багатоманітності;
- деонтологічні та антропологічні основи педагогіки багатоманітності.
Основне змістовне наповнення книги передбачає висвітлення особливостей роботи педагога з різними гетерогенними групами:
- Педагогіка толерантності та різноманіття форм педагогічної взаємодії в полікультурному освітньому середовищі.
- Педагогіка чуйності та безбар'єрного середовища.
- Педагогіка співробітництва в роботі з дітьми із неблагополучних сімей.
- Педагогіка креативності у розвитку обдарованих дітей.
До кожного теоретичного розділу передбачається практико-орієнтований інструментарій ефективний до застосування педагогами та освітніми менеджерами в гетерогенному освітньому середовищі.
У форматі підсумкового запланований завершальний розділ «Культура гетерогенності в освітній установі».
Наступний семінар, присвячений обговоренню сигнальних варіантів розділів книги, запланований на вересень 2015 р.

   
© NPUROUNDER